18 Mai 2012

Orange: Oamenii nu cumpara tehnologie, cumpara servicii



Dezvoltarea de aplicatii pentru tablete si smartphone-uri a ajuns un joc al numerelor care nu tine cont de multe ori de calitatea produselor, crede Martin Wrigley, Director of Partners Technology la Orange.

"In urma cu doi ani, exista o graba uriasa. Toata lumea se grabea sa-si deschida un magazin online, sa-si aduca clienti si sa incarce cat mai multe aplicatii. Era un joc al numerelor”, a explicat Wrigley, in cadrul unei conferinte RoNewMedia, potrivit Mediafax.

Numarul magazinelor online a explodat odata cu lansarea App Store-ului, magazinul online al Apple. In 2011 ritmul de aparitie a platformelor noi s-a redus, iar jucatorii din industrie au inceput sa fie preocupati de calitatea si functionalitatea acestor aplicatii. "Nu mai este vorba de volum. Nu mai este vorba despre a aduce un numar cat mai mare de aplicatii in aceste magazine", a explicat reprezentantul Orange, potrivit gandul.info.

Reorientarea industriei s-a produs in conditiile in care 1% dintre dezvoltatorii de aplicatii disponibile in App Store ajung chiar sa faca bani din produsele lor.

"Noi credem ca fiecare client este indreptatit sa aiba asteptari in ceea ce priveste calitatea aplicatiilor pe care le descarca", a precizat Wrigley.

De aceea, testarea aplicatiilor va trebui sa devina o componenta esentiala a procesului de dezvoltare, sustine reprezentantul Orange.

"Oamenii nu cumpara tehnologie, cumpara servicii. Este un principiu cunoscut. Daca acest principiu va ghida si dezvoltarea de aplicatii, calitatea acestora va creste", a adaugat Wrigley.



Citeste si