20 Noiembrie 2012

Orange lanseaza “black week”: reduceri de pana la 90% pentru vanzarile online



Orange Romania, cel mai mare operator de telecom de piata locala, lanseaza campania "black week", prin care in perioada 19-25 noiembrie clientii pot cumpara din magazinul online al companiei produse reduse si cu pana la 90%.

Practic, vizitatorii paginii orange.ro isi pot cumpara din magazinul online telefoane, tablete si laptopuri cu reducere de pana la 90%, alaturi de un nou abonament sau cu prelungirea celui existent. De asemenea, in ofera sunt si accesorii si gadgeturi precum casti Bluetooth, carduri micro-SD, huse, rucsacuri, camere foto, GPS-uri, HDD-uri etc.

Produsele vor putea fi achizitionate exclusiv online, in limita stocului disponibil, de catre vizitatori, indiferent daca sunt sau nu clienti Orange.

“Am vrut sa ducem conceptul de Black Friday mai departe si sa le oferim tuturor vizitatorilor posibilitatea de a-si alege produse la reducere pe durata intregii saptamani.” a declarat Ana Niculae, managerul diviziei de online a Orange Romania.

Fiecare zi din saptamana va aduce in oferta noi produse, care se vor adauga celor din zilele anterioare, iar sambata si duminica vor ramane afisate cele de vineri.

Initiativa operatorului vine in contextul in care vineri, 23 noiembrie, este „Black Friday”(Vinerea Neagra), un conceput preluat din SUA si care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.

Evenimentul are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut, cand mai multe site-uri au ramas fara produse pe stoc si au fost blocate ca urmare a numarului mare de vizitatori.

Denumirea Black Friday provine din Philadelphia, unde era folosita pentru a descrie traficul extrem de dificil creat dupa Ziua Recunostintei. In prezent, termenul are conotatii economice intrucat in aceasta perioada retailerii se asteapta sa intre “pe negru”, adica sa aiba profit, in comparatie cu “pe rosu”, adica pierderi.



Citeste si