29 Ianuarie 2013

Esti client Orange? Afla cum iti poti asigura gadget-urile



Clientii Orange, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala , au la dispozitie incepand din 28 ianuarie, serviciul de asigurare pentru telefon, modem si tableta, oferit sub umbrela Orange Care, potrivit unui comunicat al companiei.

Astfel, telefoanele, modemurile si tabletele cumparate din magazinele Orange pot fi asigurate in momentul cumpararii sau in maxim 30 de zile de la achizitionarea lor.

Pentru a incheia o asigurare, clientul trebuie sa vina in orice Orange shop cu actul de identitate, cu dispozitivul pe care vrea sa-l asigure si factura dispozitivului. Costul asigurarii va fi calculat in functie de valoarea dispozitivului si se va regasi lunar in valoarea facturii.

In acest mod, clientii vor primi reparatii gratuite, in limita valorii de asigurare, sau chiar de inlocuirea dispozitivului cu acelasi model, in cazul in care nu poate fi reparat. Asigurarea este emisa de Cardif-Assurances Risques Divers S.A. Paris, sucursala Bucuresti, si este valabila si pentru calatoriile in strainatate, timp de maxim 30 de zile.

In cazul unui eveniment neprevazut, clientii pot suna la 0374 290 029, numar Orange cu tarif normal, intre 9:00-18:00 unde vor afla informatiile de care au nevoie pentru a beneficia de asigurare.

Principalii concurenti ai Orange pe piata locala de telefonie sunt Vodafone si Cosmote.



Citeste si