25 Iunie 2013

Lenovo va crea jocuri pentru a concura Samsung pe piata smartphone chineza



Lenovo vrea sa compenseze declinul vanzarilor de PC-uri si sa reduca dependenta de notebook-urile ThinkPad prin crearea unui serviciu de jocuri cu ajutorul caruia sa devanseze Samsung Electronics pe piata smartphone-urilor din China, relateaza Bloomberg, citat de Mediafax.

Lenovo Game World va fi lansat in trimestrul al treilea si va include functii de comunicare online, recenzii de aplicatii si ponturi pentru jocuri. Serviciul va oferi titluri populare de jocuri precum Fruit Ninja, destinate aparatelor care functioneaza cu sistemul de operare Android al Google.

Directorul general al Lenovo, Yang Yuanqing, vrea sa dezvolte activitatile companiei in domeniul aplicatiilor si serviciilor, care sa sustina vanzarile de telefoane, in conditiile declinului livrarilor de PC-uri.

Magazinul de aplicatii al Lenovo a inregistrat peste 1 miliard de descarcari de la deschiderea sa in 2010, dar compania vrea sa obtina un avantaj cu Game World pe piata telefoanelor mobile. Compania de cercetare a pietei Analysys International anticipeaza ca vanzarile de jocuri destinate aparatelor mobile vor creste cu circa 50% pe an in urmatorii trei ani.

Spre deosebire de Statele Unite, unde Google si Amazon domina vanzarile de aplicatii Android, China are sute de companii care ofera software pentru dispozitivele mobile.

Lenovo vrea sa se diferentieze de aceste companii cu aplicatii precum cele disponibile pe Game Center al Apple.



Citeste si