14 Februarie 2014

Furnizorul local de call center Blue Point vrea sa se extinda in strainatate si sa creasca cu 10% in 2014



Compania romaneasca de servicii call center Blue Point a inregistrat o cifra de afaceri de 5,4 milioane de lei (1,2 mil. euro) anul trecut, mai mult cu 24% fata de 2013 datorita cresterii volumului de lucru, cat si sezonalitatii campaniilor derulate.

De asemenea, compania a avut rata de profit de aproximativ 20% la finalul anului 2013.

,,Pe langa sezonalitate si cresterea volumului de lucru, rezultatele financiare bune sunt urmarea fireasca a faptului ca ne-am concetrat si pe diversificarea si inovarea solutiilor oferite”, a declarat Violeta Rosu, managing partner Blue Point.

Printre clientii Blue Point se numara Synevo, Heineken, Vodafone, Tiriac Auto, Xerox si Reader’s Digest.

Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata anul trecut de serviciile prin telefon. Compania mai ofera servicii de suport clienti, backoffice, sondaje opinie, campanii multi-channel, direct mailing etc.

In anul 2014, Blue Point estimeaza o crestere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, a numarului de angajati si intrarea pe piata internationala a serviciilor de call center. Infiintata in 2007, compania are in prezent aproximativ 100 de angajati .

Blue Point este o companie de servicii call center cu capital integral romanesc.



Citeste si