31 Martie 2014

Valentin Radu, Marketizator: Rata de conversie medie este sub 1%, cu varfuri la electronice, carti sau bilete de avion



Rata de conversie medie pentru magazinele online din Romania este sub 1%, insa procentul depinde foarte mult de segmentul pe care activeaza respectivii retaileri, a declarat pentru Wall-Street.ro, Valentin Radu, CEO si fondator al platformei de optimizare a conversiilor Marketizator.

„De exemplu, magazinele de haine au rata de conversie de sub 0,8%, in vreme ce magazinele de electronice sau, carti sau bilete de avion au rata de conversie de peste 1%. Cred ca depinde mult si de produsele vandute, pentru ca totul tine de incredere. In Marea Britanie, unde este poate cea mai evoluata piata, alaturi de Australia, rata de conversie medie a fost in 2013 peste 3%. In Statele Unite este de 2,5%. Este important insa un aspect: conteaza foarte mult produsele, nivelul de educare al pietei si al posesorilor de magazine online si diferentiatorii pe care le au acestea in ochii consumatorilor”, explica Radu.

Valentin Radu, un antreprenor cu 12 ani de experienta in tehnologie si marketing online, va fi speaker in cadrul ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

El este cofondator al rca-ieftin.ro, unul dintre principalii jucatori pe piata de asigurari online din Romania si al Marketizator, platforma de optimizare a conversiilor special construita pentru magazine de comert electronic. Platforma este impartita in trei sectiuni: AB testing, interactiuni si Survey-uri.

Prin AB testing, clientii pot testa ce imagine, text sau culoare de buton convinge cel mai bine, chiar daca nu au cunostinte de programare sau design. Prin interactiuni personalizate, managerii de magazine online pot conversa in momente cheie cu vizitatorii.

“De exemplu, cand vor sa iasa de pe site si poti face o oferta de ultim moment sau poti face o invitatie catre pentru a afla diverse chestii. Sondajele pot dezvalui barierele pe care le au vizitatorii care nu fac anumite actiuni, cand nu se inscriu la newsletter, nu fac o achizitie”, spune Radu.

Serviciul modifica in timp real designul site-ului in functie de vizitatorii care intra pe acesta - modificarile fiind facute printr-o interfata grafica care nu necesita cunostinte tehnice sau de design.

Clientii din Romania platesc intre 19 euro si cateva mii de euro lunar, in functie de serviciile pe care le folosesc din platforma. Marketizator are peste 300 de utilizatori, testeri si clienti.



Citeste si