4 Noiembrie 2014

Smartphone-urile atrag dupa sine servicii adiacente: garantia, deja "un must have"



Utilizatorii de smartphone apeleaza tot mai des la serviciul de asigurari, un segment care a crescut foarte mult in ultima vreme , apreciaza Cristina Patesan, manager divizie produse la Orange Romania.

"Este mult mai eficient sa platesti o taxa mica lunara, care variaza de la 2 pana la 7 euro pentru cele care acopera si furtul, nu doar asigurarile. Asigurarea salveaza clientul de situatia in care e nevoit sa isi cumpere din nou acelasi telefon la un pret similar sau chiar mai mare", considera managerul Orange.

Utilizatorii Orange trebuie sa stie ca, in cazul in care telefonul lor are o problema tehnica, ei primesc unul la schimb pentru cateva zile, dupa care compania le va da telefonul inapoi.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 3-7 noiembrie este dedicata Mobilitatii IT&C si este realizata in parteneriat cu Orange Romania.



Citeste si