5 Noiembrie 2014

Vicepresedinte eMag: Pentru ca un produs sa fie acceptat in oferta noastra, intoarcerile in service trebuie sa fie de sub 1%



Produsele care sunt puse catre vanzare pe platforma eMag sunt alese, in principal, in functie de anumite criterii, care includ valoarea pe care o pot aduce pe piata, dar si criteriul tehnic al intoarcerilor din service, care trebuie sa fie sub 1%, sustine Bogdan Axinia, vicepresedinte eMag.

Selectionarea produselor se face cu foarte mare atentie, pentru a evita ca produsele vandute pe platforma sa se intoarca in servicem, arata Bogdan Axinia. In plus, produsele care se sunt acceptate in oferta trebuie sa aiba un grad de intoarceri in service de sub 1%.

"Intotdeauna discutam cu producatorul despre standarde si intotdeauna testam produsele inainte de a le pune in vanzare. In plus, avem o firma de service, iar cei de acolo ne transmit un feedback in real time despre ce se intampla cu produsele noastre. Daca exista un grad mai mare de reintoarcere pentru anumite produse, de peste 1%, ele nu mai sunt puse la vanzare", afirma vicepresedintele eMag.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 3-7 noiembrie este dedicata Mobilitatii IT&C si este realizata in parteneriat cu Orange Romania.



Citeste si