16 August 2006

RomTelecom mizeaza pe IMM-uri si extinde oferta My Office in toata tara

Oferta RomTelecom destinata firmelor mici si mijlocii, My Office, este disponibila, incepand de marti, in magazinele companiei din toata tara, dupa finalizarea fazei de testare desfasurata in unul dintre magazinele din Bucuresti.

My Office consta in trei pachete de solutii integrate pentru comunicare, proiectate in functie de necesitatile diferitelor etape de dezvoltare in care se afla o afacere. Fiecare pachet contine conexiune Internet de mare viteza (prin ADSL, cu viteza de descarcare de pana la 2 Mbps) si echipamente terminale (telefoane, centrala si fax).

Oferta consta in trei pachete care includ conexiuni Internet si pentru terminale la pret redus, care variaza intre 218 euro si 409 euro, preturi fara TVA si taxele de instalare.

RomTelecom a lansat recent mai multe servicii destinate intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-uri), in incercarea de a-si mari veniturile generate din acest segment.

In 2004, circa 15% din veniturile RomTelecom, care s-au ridicat la 840,8 milioane de euro, au provenit de la companii mici si mijlocii. Anul trecut, RomTelecom a avut o cifra de afaceri de 927 milioane de euro, dar reprezentantii companiei nu au putut estima ponderea IMM-urilor in vanzarile operatorului de telefonie fixa, nici estimari pentru incasarile din acest an pe sectorul IMM.



Citeste si