6 Mai 2015

(P) MiniCRM lanseaza in Romania o noua solutie CRM



MiniCRM intra pe piata locala oferind un nou sistem de gestiune a relatiilor cu clientii, cu un design adaptat intreprinderilor mici si mijlocii, care doresc sa isi optimizeze procesele de vanzari si marketing.

„Pornind de la experienta proprie a folosirii sistemului MiniCRM si din exemplele clientilor care ne folosesc actualmente produsul s-a demonstrat cã o companie care pune accent pe client are mai mult succes.” declara Norbert Lesko, Director General MiniCRM .

Multe persoane cunosc semnificatia CRM insa o proportie semnificativa dintre acestea asociaza sistemele CRM cu un pachet de software administrativ. CRM reprezinta o filosofie corporatista care cauta sa inteleaga si sa anticipeze nevoile existente ale clientilor actuali sau potentiali. Astfel, acest produs, departe de a desemna un simplu sistem, incurajeaza o strategie de afaceri axata exclusiv pe clienti si necesitatile acestora.

MiniCRM intra pe piaþa locala promovand importanta unei gestionari de calitate a relatiilor de tip client-companie. Sistemul reprezinta un instrument de vanzari, marketing si helpdesk ce ajuta la unificarea interactiunilor unei companii cu clientii acesteia si la valorizarea informatiilor obtinute despre clientii respectivi.

Obiectivul MiniCRM este de a contribui la dezvoltarea unei companii prin crearea unui sistem CRM adaptabil si usor de folosit, ce determina o organizare clara si transparenta in cadrul unei companii, alaturi de o crestere exponentiala a vanzarilor.

„Scopul nostru este sa avem cea mai buna solutie CRM pentru intreprinderile mici si mijlocii, un scop viabil raportat si la piata din Romania. Constientizam faptul cã adaptarea unui astfel de proiect la cerintele pietii romanesti nu este intocmai o provocare usoara. In acelasi timp, dupa o analiza detaliata a rezultatelor pozitive pe care le-a avut implementarea sistemelor MiniCRM in Ungaria, avem incredere in capacitatea noastra de a promova un management eficient si de calitate.” declara Norbert Lesko, Director General MiniCRM .

In anul 2014 MiniCRM a câºtigat concursul Deutch Telekom “Business Wall of fame” premiul pentru Cea mai bunã Aplicatie Internationala de Afaceri - Best International Business App si premiul pentru Cea mai buna Aplicatie de Afaceri din Ungaria - Best Business App în Hungary.

De ce este important MiniCRM pentru o companie?

MiniCRM contribuie la construirea si mentinerea bazei de date a clientilor intr-un sistem compact si usor de utilizat. Te ajuta sa iti organizezi mai eficient sarcinile, sa ai o viziune de ansamblu a ceea ce ai de facut si sa monitorizezi progresul oportunitatilor de vanzare.

Totodata poti accesa istoria completa a fiecarui client si poti trimite mesaje directionate la momentul potrivit, diminuand timpul de raspuns cererilor clientilor si imbunatatind serviciile oferite acestora.

Experienta pozitiva si comunicarea de calitate cu clientul sunt instrumente necesare oricarui proces de vanzari. MiniCRM integreazã forta de vanzare a companiei si permite utilizatorului sã nu piarda timpul cu formulare ci sa se concentreze pe client. De asemenea ajuta la personalizarea comunicarii cu clientul, la administrarea tuturor interactiunilor dintre o companie si clientii acesteia, si la optimizarea ciclului de viata a clientului in totalitatea lui.

MiniCRM ofera un sistem adecvat pentru imbunatatirea relatiilor cu clientii, diminuarea costurilor implicate tratarii unui potential client si marirea fidelitatii unui client deja existent. Acesti factori cumulati conduc la vanzari mult mai ridicate si rentabilitate pentru afacere.

MiniCRM este recomandat celor care au depasit folosirea notebookului, sau a formularelor, celor care vor sa economiseasca timp automatizand procesele de vanzari si marketing. El este dedicat celor ce vor sa cunoasca nevoile reale ale clientilor lor, vor sa isi mareasca veniturile si vor sa gestioneze intr-un singur sistem procesul transformarii unei surse intr-un client.



Citeste si