1 Septembrie 2006

Flamingo: Nu renuntam la expansiunea in strainatate



Flamingo International, companie care comercializeaza produse electronice, electrocasnice si IT, va renunta la subsidiarele de distributie din Bulgaria si Serbia, dar ramane interesata de dezvoltarea retelelor de retail din aceste tari, au declarat pentru NewsIn, reprezentantii grupului.

"Dintre cele doua companii pe care Flamingo International le detine la Sofia si Belgrad, vom renunta la cea de distributie pentru a ne concentra atentia pe dezvoltarea retelelor de retail. Este un proces de curatire necesar, "a declarat pentru NewsIn vice-presedintele Flamingo International, Dragos Simion.

Actionarii Flamingo International se vor intalni pe 9 octombrie sa decida daca vor dizolva sau sau vinde participatiile grupului in companiile Flamingo Digital Shop SRL din Sofia, Flamingo Digital Shop DOO din Belgrad, dar si a societatilor Flamingo Software SRL din Iasi si Flamingo Networking and Communications din Otopeni, conform unui comunicat remis de grup Bursei de Valori Bucuresti.

Alegerea intre dizolvare sau transfer al proprietatii apartine lui Dragos Cinca, presedintele consiliului si directorul general al companiei, se arata in comunicatul grupului.

Compania Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 94,12 milioane lei, dar si o pierdere de 6,14 milioane lei in primele sase luni ale anului. Principalii sai competitori pe piata de profil din Romania sunt Altex si Domo.

Domo a deschis deja trei magazine in Bulgaria, iar tinta sa este sa detina noua magazine la sud de Dunare pana la finele anului.

Grupul Flamingo International cuprinde cinci lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo, Flamingo Computers si Future Shop. Grupul tinteste o cifra de afaceri de 160 milioane de euro in 2006, respectiv o cota de piata de 20%, desi piata de retail in Romania a inceput anul in scadere.



Citeste si