27 Septembrie 2016

Miele deschide al doilea magazin din Bucuresti cu o investitie de 100.000 euro



Producatorul german de electrocasnice Miele a deschis cel de-al doilea magazin din Bucuresti, sub un nou concept, in urma unei investitii de 100.000 euro.

Magazinul Miele Point a fost deschis pe Calea Dorobanti, din Capitala, si are o suprafata de 100 mp. In cadrul acestuia sunt expuse toate categoriile de produse Miele disponibile in Romania de la accesorii si consumabile, pana la espressoare, masini de spalat rufe si vase, uscatoare, sisteme de calcat, uscatoare, frigidere si electrocasnice incorporabile.

”Am vrut sa deschidem acest magazin in Dorobanti, in special pentru clientii nostri din zona, pentru a nu mai fi necesara deplasarea lor la Miele Center din Piata Presei Libere. Pe langa oportunitatile de vanzare oferite de zona, magazinul a fost deschis asadar si pentru a oferi accesibilitate”, a declarat Loredana Butnaru, director Miele Romania.

Compania a inaugurat in ultimii trei ani alte cinci magazine in mai multe orase din tara. Extinderea retelei de magazine face parte din planul de business pe termen lung pe care compania l-a inceput in urma cu trei ani, odata cu relocarea showroom-ului din Otopeni in Piata Presei din Bucuresti. In prezent, Miele are o retea de 30 de parteneri si de 70 de magazine in Romania, care se inscriu in trei categorii: parteneri Miele exclusiv, in cadrul carora sunt comercializate doar electrocasnicele brandului, retele de magazine specializate in vanzarile de mobilier de lux, dar si retele si magazine independente de electroIT.

Fondata in 1899, compania Miele a fost de la bun inceput o afacere de familie, apartinand familiilor Miele si Zinkann – aflate astazi la a patra generatie. In prezent, Miele are peste 17.700 de angajati al nivel mondial, produsele fiind prezent in 47 de tari prin subsidiarele proprii de vanzari si in 50 de tari prin intermediul distribuitorilor si importatorilor. In anul financiar 2014-2015, compania a obtinut vanzari in valoare totala de 3,49 de miliarde de euro. In Romania, Miele este prezenta din anul 2007.

Pentru acest an compania estimeaza o crestere de minim 10% a afacerilor. In Romania, principalul concurent este Bosch, pe gama de lux si, partial, Panasonic.



Citeste si