15 Decembrie 2006

In 2008, opt romani din zece vor detine un terminal mobil



La finalul anului 2006, penetrarea telefoniei mobile in Romania va fi de 60%, reprezentand aproximativ 12 milioane de utilizatori, se arata intr-un studiu citat de Splendid Media Interactive.
Se estimeaza ca piata comunicatiilor mobile va creste in urmatorii doi ani cu inca 20%, ajungand ca, in Romania, la finele anului 2008, doar doi romani din zece sa nu detina un terminal mobil. Cifrele demonstreaza faptul ca mediul mobil este unul din cele mai populare la ora actuala, cu o evolutie spectaculoasa de la an la an.

Dezvoltarea rapida a mediului mobil de comunicare din ultimii ani a generat necesitatea completarii strategiilor conventionale de comunicare in marketing si advertising cu solutii adaptate acestui mediu deosebit de popular si in permanenta evolutie.

Prin parteneriatului cu ad2go, Splendid Media Interactive a devenit unul dintre putinii jucatori de pe piata vanzarilor de publicitate din Romania care a inclus in portofoliul sau de servicii, solutiile de mobile marketing.

Splendid Media Interactive a demonstrat, prin incheierea parteneriatului cu ad2go, ca intelege evolutia pietei si necesitatea de a-si adapta serviciile la rigorile pietei actuale de publicitate.

„Integrarea in Uniunea Europeana va aduce cateva schimbari importante pe piata romaneasca de advertising. Noi jucatori isi vor face aparitia pe piata locala. Splendid Media Interactive este prima companie care ofera servicii complexe de advertising de tip pull, imbinand strategiile online cu cele mobile, tocmai pentru a fi cu un pas inaintea solicitarilor pietei.”, afirma Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media.

„A nu lua in considerare mediul mobile, inseamna, practic, ignorarea unei comunitati extrem de largi, a unui public eterogen prin definitie si a unei resurse extrem de valoroase.”, continua Eveline Fabritius.

Publicitatea interactiva a cunoscut o dezvoltare extensiva in ultima perioada, penetrand medii care, acum cativa ani, erau de neconceput pentru implementarea unei campanii publicitare. Daca, la inceputul anilor 2000, transmiterea mesajului publicitar revenea exclusiv canalelor clasice de comunicare – televiziune, radio, cinema, media tiparite si outdoor, internetul, cunoscut atunci drept canal neconventional, pentru piata romaneasca, este astazi un mediu cvasi-traditional. O data cu evolutia tehnologiilor, specialistii in publicitate au adaugat si alte medii in seria canalelor de comunicare.



Citeste si