Veniturile UPC Romania, evolutie de 4,3% in trimestrul doi
UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu, a inregistrat rezultate in crestere in trimestrul al doilea din 2018, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum si imbunatatirea ofertei de servicii pentru clienti au contribuit la cresterea anuala a bazei de abonamente (RGU) si a veniturilor.
- Un total de 112.800* de abonamente noi (RGU) fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele
- Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 156.800 de case, reprezentand o crestere anuala de peste 5%, ajungand la 3.097.600 gospodarii din Romania
- In al doilea trimestru al anului 2018 compania a atras 5% mai multi clienti de televiziune digitala, 6,5% mai multi clienti de internet si 11% mai multi clienti de telefonie comparativ cu T2 2017
- Cresterea anuala a veniturilor UPC cu aproape 4,3%*, la 163,4 milioane lei* in T2 2018, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut
Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 36.100 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 6,5%. La 30 iunie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 589.800 de clienti. De asemenea, peste 373.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX.
Televiziunea digitala a adus companiei 30.900 de abonamente noi in ultimul an, baza de abonamente crescand cu aproape 5% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la un total de 685.800 de clienti.
Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de aproape 11%, in al doilea trimestru din 2018 compania atingand o baza de 557.300 de clienti pentru serviciile de telefonie (54.100 clienti noi).
Eforturile companiei continua in zona de investitii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfarsitul lui iunie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.097.600 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de peste 5% (156.800 de noi case).
Cresterea numarului de abonamente, clienti si a veniturilorIn T2 2018, UPC Romania a inregistrat o crestere anuala a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 5%, adaugand 112.800* noi abonamente. Cresterea numarului de abonamente (RGU), la 2.078.700* pe toate segmentele – televiziune, internet si telefonie – confirma faptul ca oferta noastra de servicii pentru clienti raspunde nevoilor si asteptarilor acestora.
La sfarsitul trimestrului al II-lea 2018, UPC Romania are un numar total de 978.400* clienti. Astfel, baza de clienti a companiei a crescut in ultimul an, compania castigand 33.400* clienti noi.
In T2 2018, UPC Romania a inregistrat venituri de 163,4 milioane lei*, ceea ce reprezinta o crestere de 4,3%* fata de 156,7 milioane lei* in trimestrul T2 2017.
*Toate cifrele de mai sus se refera la operatiunile prin cablu ale UPC Romania, excluzand operatiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat Romania