20 Aprilie 2005

Rivalul Google ofera cautari mai precise

O companie a lansat un site Web e-commerce dorind sa concureze cu giganti precum Google si Yahoo.

Become Inc., a lansat situl become.com pe data de 11 aprilie, care cauta situri Web de interes general sau cele cu teme specifice sau verticale.
In timp ce siturile de cautari pe Web care ofera informatii legate de planuirea calatoriilor sau cautari de locuri de munca exista de mult timp, recent se dezvolta cumparaturile verticale.
Prin focusarea pe o arie, siturile verticale pot oferi rezultate mai relevante si permit promovari mai eficiente.

Become.com cauta si informatii precum prezentari de produse sau opiniile cumparatorilor pentru a educa cumparatorul pe Net.
Vor adauga in iulie o optiune de comparatie care prezinta preturile de la diferiti distribuitori. Become este platit in cazul in care un utilizator face click pe un link sau in cazul unor achizitii.
La fel ca alte situri, Become comercializeaza si reclame.
Become foloseste tehnologie proprietary search care ofera rezultate mai folositoare, afirma compania.

Metoda PageRank folosita de catre Google, listeaza paginile Web conform altor situri care se leaga de acestea.

Become foloseste Affinity Index Ranking, care evalueaza o pagina conform numarului siturilor importante si relevante cu aceasi tema scanand continutul fiecarui site. Insa claseaza pagina si conform legaturilor catre alte situri importante.
Deoarece este un site shopping, rezultatele Become nu ofera informatii irelevante. In cazul in care un utilizator tasteaza "televizor", rezultatele vor fi linkuri despre achizitia televizoarelor si nu alte articole irelevante.



Citeste si