11 Octombrie 2019

Un brand care nu vrea sa vada lumea arzand: Telekom vs burnout



Burnout – O afectiune de care sufera 8% din totalul romanilor angajati la ora actuala in tara. Dar cum poti combate o afectiune psihologica intr-o tara in care oamenii sunt reticenti la consulatiile psihologice?

Un inceput de solutie poate veni de la Telekom Romania, care a raspuns prompt la aceasta provocare. In parteneriat cu ATLAS, cea mai mare organizatie nationala specializata in tratament psihologic la distanta, Telekom Romania a dezvoltat Burnout Hotline: un test gratuit care poate identifica, in linii mari, nivelul de burnout. Daca, in urma testului, se descopera un risc crescut de burnout, se recomanda un program de consultatii si tratament complet prin apel video cu un psiholog ATLAS specializat. Programul de consultatii este gratuit.

In doar patru saptamani de la lansarea Burnout Hotline au fost identificate peste 2.000 de potentiale cazuri de burnout, dintre 20.000 de teste completate.

Cu asemenea rezultate, intr-un timp atat de scurt, Telekom Romania doreste dezvoltarea initiativei, contribuind astfel la primele masuri luate in Romania impotriva unei noi afectiuni psihice cu impact asupra populatiei.

Sursa: Studiul “Burnout in Europe, Relations with National Economy, Governance and Culture”.



Citeste si