2 Februarie 2007

RDS.Tel avea 642.000 clienti, la sfarsitul anului 2006



Serviciul de telefonie fixa RDS.Tel a incheiat anul 2006 cu performante importante. Cu o acoperire la nivel national in 128 de localitati (din 39 de judete), RDS.Tel a cumulat la sfarsitul anului 2006 un numar de peste 642.000 de clienti rezidentiali si companii, inregistrand astfel o crestere de cca. 17% fata de luna iunie a aceluiasi an.

''Cresterea numarului de abonati RDS.Tel din ultimul an a determinat implicit si intensificarea traficului de voce efectuat in reteaua proprie. Este un lucru pozitiv, pe care dorim sa il incurajam in continuare prin oferirea unor pachete de servicii atractive, ce atrag dupa sine un cumul de avantaje pentru utilizatorul final'', a declarat Alexandru Oprea, director general RCS & RDS, intr-un comunicat al companiei.

Cresterile inregistrate de serviciul RDS.Tel, atat ca numar de abonati cat si ca trafic (exprimat valoric, cat si ca numar de minute), vin sa sunstina faptul ca abonatii apreciaza serviciul RDS.Tel precum si ofertele atractive din ultima perioada.

Anul 2007 va fi un an plin de provocari pentru compania RCS & RDS pe segmentul de telefonie, o data cu lansarea serviciilor de comunicatii de generatia a 3 a, care vor aduce abonatilor RDS.Tel si nu numai, noi experiente si avantaje, prin servicii accesibile de telefonie mobila, Internet si continut multimedia, pe telefonul mobil.



Citeste si