8 Aprilie 2021

TotalSoft investește 5 milioane de euro în 2021 în tehnologie, produse și extinderea internațională a unor soluții noi



TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, a înregistrat în ultimii doi ani un trend de creștere constantă a cifrei de afaceri, în 2020 veniturile cumulate ale companiei ridicându-se la valoarea de 22,3 milioane euro, EBIDTA de 3,7 milioane de euro și capital propriu de aproape 20 milioane de euro.

Proiectele derulate pe piețele externe au o pondere de 30% din cifra de afaceri a TotalSoft, acest procent urmând să crească în 2021 prin extinderea internațională a unor soluții noi precum Charisma HCM și Charisma Warehouse Management.

Pentru anul în curs, compania își propune să continue investițiile în tehnologie, produse și inovație pentru care a alocat un buget de peste 5 milioane de euro. În ultimii 3 ani, TotalSoft a investit aproximativ 10 milioane de euro în îmbunătățirea, rescrierea sau adoptarea de noi tehnologii pentru produsele existente.

În prezent, portofoliul TotalSoft numără în prezent peste 1.000 de companii. Produsele și serviciile sunt utilizate în peste 45 de țări, de pe 4 continente. Local, clienții TotalSoft angajează peste 25% din forța de muncă activă din țară, în timp ce peste 60% dintre firmele incluse în top 100 companii din România sunt clienți TotalSoft.

Compania și-a arătat sprijinul față de comunitatea de business din România prin oferirea gratuită a soluției chatbot Timea, care acoperă 80% din procesele desfășurate în cadrul departamentului de HR. La fel de important a fost și suportul oferit de TotalSoft sectorului medical, automatizând laboratoarele care se confruntau cu o cerere imensă de teste COVID-19 cu ajutorul soluției Charisma Medical Software.

În 2020, Totalsoft a continuat investițiile în produsele sale consacrate - Charisma ERP, Charisma Financial Services, Charisma HCM, Charisma Medical Software – și a depus efort în migrarea acestor soluții pe web, folosind noi arhitecturi. În paralel, compania a continuat investiția în produse noi, dezvoltate pe platforma de digitalizare Charisma EveryWare. Această platformă este cloud-ready, oferă fluxuri de lucru customizabile și scalabilitate. Primul produs finalizat și disponibil pe această platformă este Leasing Origination, o soluție de inițiere credite care oferă suport pentru automatizarea deciziilor și asigurarea unei experiențe digitale pentru clienți.

Pe lângă acesta, mai multe servicii de business sunt deja disponibile în cloud și oferite în regim SaaS: ERP, HCM Solutions, chatbot, HR Reporting As a Service, WMS, Boarding & Contract Origination, etc.

Totalsoft a deschis, de asemenea, soluțiile sale către comunitatea dezvoltatorilor software, oferind produse open-source. Platforma Charisma EveryWare este deschisă către colaborarea cu aplicații dezvoltate de furnizori terți, cu scopul de a acoperi complet nevoile de digitalizare și automatizare ale clienților. În prezent, platforma se integrează cu peste 20 de astfel de aplicații.

Achiziții și parteneriate noi

La dezvoltarea companiei au contribuit și achizițiile de pe piața locală. Astfel, în 2020, ABS Financial Services, parte a TotalSoft, a preluat portofoliul de afaceri de la Nexia CRG Expert, membru al Nexia International, cea de-a noua cea mai mare rețea globală de firme independente de contabilitate și consultanță.
De asemenea, TotalSoft investește și în dezvoltarea unei rețele de parteneri pentru vânzarea și implementarea soluțiilor sale de business.

Investiții în angajați și model nou de lucru

TotalSoft a continuat a recrutat noi talente și și-a adaptat modul de lucru la contextul actual. Astfel, un proiect major în cadrul companiei a fost TotalSoft Academies - un program de carieră accelerat, în care 60 de juniori și-au dezvoltat abilitățile în ariile de consultanță și development. În 2020, numărul angajaților TotalSoft a ajuns la 550.



Citeste si