18 August 2021

Companie de telefonie mobilă, ținta unui atac cibernetic: conturile a 40 de milioane de clienți au fost sparte



T-Mobile, o societate holding pentru mai multe filiale din domeniul comunicațiilor mobile ale Deutsche Telekom AG, a confirmat că o scurgere de informații a dus la furtul datelor personale a 40 de milioane de actuali și foști clienți.

Cel de-al treilea cel mai mare operator de telefonie mobilă din SUA a declarat că informațiile furate includ numele persoanelor, informațiile despre permisul de conducere și numerele de securitate socială, dar nu a existat „nicio indicație” care să fi divulgat detalii financiare.

Furtul datelor a fost descoperit numai după ce în presă au fost raportate încercări ale hackerilor de a vinde baza de date online și, potrivit primelor informații, au fost afectați clienți din SUA, scrie METRO.

Marca T-Mobile UK a fost redenumită EE în 2012 și este acum deținută de BT, care nu a anunțat nicio scurgere de date.

T-Mobile a transmis, într-un comunicat, că informațiile furate nu au fost compromise sau folosite în scopuri ilicite.

”Luăm măsuri urgente pentru remedierea acestei situații, mai ales pentru clienții care ar putea fi în pericol din cauza acestui atac cibernetic. Aproximativ 850.000 de nume de clienți activi, numere de telefon și coduri PIN ale contului au fost „expuse”, menționează compania.

Nu în ultimul rând, T-Mobile a luat deja câteva măsuri pentru soluționarea situației, precum resetarea PIN-urilor conturilor sparte și gratuitatea protecției datelor pentru doi ani.



Citeste si