19 Aprilie 2007

Competitia cu Google scade profitul Yahoo



Reprezentantii Yahoo au anuntat ca profitul inregistrat in primul trimestru al acestui an a scazut cu 11%, sub estimarile pietei, pe fondul rezultatelor slabe inregistrate de Panama, noua platforma de publicitate a Yahoo, relateaza presa internationala.

Actiunile Yahoo s-au depreciat cu 7 procente, dupa ce gigantul IT a estimat si pentru al doilea trimestru venitul net se va situa intre 1,2 si 1,3 miliarde dolari, sub estimarile analistilor, care mizau pe incasari de 1,22 -1,35 miliarde dolari.

Specialistii si investitorii sunt de parere ca Yahoo nu va reusi prea curand sa micsoreze distanta fata de rivalul Google, in conditiile in care aceasta diferenta s-a marit constant in ultimul an. Cota de piata a Yahoo in ceea ce priveste cautarile pe internet a scazut continuu pana la nivelul de 27,5%, in timp ce Google si-a adjudecat 48,3% din aceasta piata, conform datelor publicate de comScore.

Yahoo a precizat ca venitul net inregistra in primul trimestru a scazut pana la 142 milioane dolari, sau 10 centi pe actiune, sub estimarile initiale, care s-au situat in jurul valorii de 160 milioane dolari, sau 11 centi pe actiune.

Veniturile pe plan international au crescut cu 15% in timp ce vanzarile din Statele Unite ale Americii au crescut cu doar 7%. Venitul brut a crescut cu 7% pana la 1,67 miliarde dolari.



Citeste si