15 Mai 2007

Vanzarile Flamingo la aparatele de aer conditionat au crescut cu peste 60%, in mai

Flamingo International a inregistrat luna aceasta o crestere de peste 60% a vanzarilor aparatelor de aer conditionat, fata de lunile anterioare si estimeaza o crestere de 90% a vanzarilor la acest tip de echipamente pe perioada verii, potrivit oficialilor companiei.

"Apropierea verii aduce cu sine si o crestere a interesului consumatorilor pentru aparatele de aer conditionat. Deja pentru primele zece zile ale acestei luni avem o crestere de 60% fata de luna precedenta. Estimam ca luna aceasta si in perioada urmatoare, vanzarile acestor produse vor creste cu aproximativ 80-90%", au adaugat reprezentantii Flamingo International, potrivit NewsIn.

Acestia sustin ca, desi pana in prezent, vanzarile aparatelor de aer conditionat au avut o evolutie extrem de pozitiva, nu vor majora preturile acestor sisteme de racire si ca au inceput deja promovarea unor produse din aceasta categorie aflate la preturi promotionale.

Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite. Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare (1,800 – 3,000 mp), amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005, in Brasov, iar in prezent exista zece magazine Flanco World in toata tara.

Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania are o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 35 milioane euro, in primul trimestru din 2007, datorita reorganizarii intregii structuri de retail, prin concentrarea pe deschiderea a magazine de dimensiuni mari.



Citeste si