30 Mai 2007

Panasonic Romania tinteste peste 30% din piata de plasme

Panasonic Romania estimeaza pentru acest an o cota de peste 30% din piata de plasme si o cifra totala de afaceri de 50 milioane euro. De asemenea, oficialii companiei se asteapta sa vanda intre 150.000si 180.000 unitati de plasme si LCD pana la sfarsitul anului.

Reprezentantii Panasonic se vor concentra pe promovarea produselor care au avut o pondere importanta in realizarea cifrei de afaceri, cum ar fi plasme, LCD-uri si camere video. Pe segmentul produselor pentru afaceri, cele mai vandute au fost faxurile, centralele telefonice si telefoanele Dect, potrivit reprezentantilor companiei citati de NewsIn.

Pe segmentul produselor pentru consumatori, televizoarele cu plasma si LCD au reprezentat circa 50% din venituri, restul apartinand camerelor foto, camerelor video digitale si sistemelor home cinema. Panasonic Romania a lansat ieri in parteneriat cu Media Galaxy gama de camere video high definition, si anume modelele HDC-DX1 si HDC-SD1.

Cifra de afaceri a Panasonic Romania pentru anul financiar incheiat la 31 martie a depasit cu 2,31%, estimarile de 45 milioane de euro, ajungand la 46,043 milioane de euro. Reprezentantii companiei estimeaza ca cifra de afaceri in anul financiar 2007 - 2008 va creste, pe fondul cererii crescute de echipamente electronice, in special a televizoarelor cu plasma si LCD.



Citeste si