1 Iunie 2007

Gigantul eBay, cuprins de febra achizitiilor

eBay Inc., liderul licitatiilor online, a anuntat incheierea tranzactiei de cumparare a site-ului StumbleUpon, pentru 75 mil. dolari cash, valoare ce atinge maximul sumelor vehiculate in ultimele saptamani.

StumbleUpon este specializat in examinarea si recomandarea paginilor web in cadrul unor site-uri ca Flickr, MySpace sau YouTube, pe baza voturilor internautilor cu interese comune. Site-ul numara 2,3 milioane de utilizatori si inregistreaza o crestere de 150 de procente anual.

Serviciul oferit de StumbleUpon ii ajuta pe utilizatori sa gaseasca website-uri, videoclipuri, produse, oameni sau alte informatii disponibile online, in functie de necesitatile fiecaruia. Cinci milioane de recomandari sunt adaugate zilnic, ceea ce inseamna ca eficienta StumbleUpon creste odata cu numarul de utilizatori.

Prin combinatia realizata intre recomandarile utilizatorilor si programele de cautare, StumbleUpon poate fi o buna alternativa a renumitului motor de cautare Google.

Recomandarile inregistrate in baza de date a StumbleUpon ar putea servi ca sistem de referinta prin care utilizatorii eBay sa localizeze licitatiile care ii intereseaza.

Actiunile eBay au crescut cu 2,5 procente, echivalentul a 81 de centi, ajungand la 33,22 de dolari pe actiune. Compania eBay sustine ca nu se asteapta ca achizitionare StumbleUpon sa aiba un efect material puternic asupra estimrilor financiare facute de companie pentru anul 2007.



Citeste si