20 Iunie 2007

YouTube lanseaza noua versiuni internationale ale site-ului

YouTube lanseaza site-uri locale in Brazilia, Franta, Irlanda, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Spania si Marea Britanie

YouTube, LLC, cel mai popular operator folosit de comunitatea video online pentru a descoperi, urmari si distribui continut original, a anuntat astazi ca se lanseaza la nivel international.

Versiuni locale ale YouTube sunt acum disponibile in Brazilia, Franta, Irlanda, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Spania si Marea Britanie. Anuntul de astazi este un prim pas catre localizarea completa a site-urilor Youtube in fiecare din cele 9 tari.

In cadrul acestei prime etape, fiecare site este complet tradus, avand pagini de start si functii de cautare locale. Cu timpul, fiecare site local va beneficia de o experienta integral "locala", care va permite o ierarhizare a clipurilor video si comentarii realizate in functie de specificul tarii respective, si va oferi sectiunile Video, Channel, Categories si Community.

“Clipurile video sunt universale si permit oamenilor din intreaga lume sa comunice si sa faca schimb de idei. Odata cu anuntul nostru de astazi, ne extindem platforma deja disponibila la nivel global facand-o si mai relevanta pentru comunitatile noastre locale,” a declarat Chad Hurley, co-fondator si CEO al YouTube. “YouTube va fi acum mai accesibil si mai interesant pentru publicul din intreaga lume, iar noi asteptam cu nerabdare sa ne extindem si in alte tari, in lunile urmatoare.”

"De la bun inceput, ne-am concentrat asupra ideii de a crea o experienta incredibila si servicii pe masura pentru utilizatorii YouTube," a declarat Steve Chen, co-fondator si Chief Technology Officer al YouTube. "Suntem extrem de incantati sa putem oferi acum acelasi servicii excelente unei comunitati globale, creand site-uri locale care nu numai ca vor promova comunitatile locale respective, ci vor vorbi chiar limba acestora."

Lansarea celor 9 site-uri internationale YouTube traduse in limbi locale este un pas firesc, care permite utilizatorilor din fiecare tara sa vizioneze si sa creeze clipuri video folosind propria limba, sa descopere cele mai populare si mai relevante clipuri video de pe piata si sa intre in legatura cu alti utilizatori locali.

In cadrul pregatirilor pentru aceasta lansare, YouTube a semnat deja contracte cu diversi parteneri internationali importanti din domeniul continutului, intre care companii din domeniul audio-video precum BBC, France 24, posturile spaniole Antena 3 si Cuatro TV, postul portughez RTP, VPRO si NPO din Olanda; cluburi europene de fotbal precum Chelsea FC, AC Milan, Barcelona FC si Real Madrid; si organizatii non-profit precum Greenpeace, Friends of the Earth, UNHCR si Medecins du Monde.



Citeste si