17 Iulie 2007

British Telecom si-a lansat televiziune sportiva



Grupul britanic BT a lansat postul de televiziune BT Vision Sport, oferind fanilor meciuri live din Premier League si peste 200 de meciuri sportive transmise in direct, relateaza presa internationala.

Liderul dominant pe piata telefoniei fixe din Marea Britanie, British Telecom, spera ca aceasta mutare sa ii aduca loialitatea clientilor fata de serviciile sale pe o piata competitiva si majorarea veniturilor, tinand cont de declinul inregistrat in ultimii ani de industria telefoniei fixe.

BT mizeaza pe serviciile sale de televiziune, oferind televiziune digitala gratuita, servicii contra cost (pay-as-you –go) si posibilitatea inregistrarii video pentru clientii existenti. BT Vision Sport va rivaliza cu Sky Sports, apartinand televiziunii prin satelit BSkyB, dar si cu grila sport oferita de grupul Virgin Media.

BT Vision Sport va putea fi urmarit de cel putin 2-3 milioane de telespectatori, optand pentru una din cele doua variante disponibile: 242 de meciuri din Premier League incepand cu ora locala 22 din ziua meciurilor, pentru doar patru lire lunar, sau meciuri din English Premier League, preluate din serviciul irlandez Setanta Sports, pentru 12 lire lunar. Setanta ofera, in plus, si meciuri live din campionatul scotian si alte sporturi, ca de exemplu golf.

BSkyB detine drepturile de difuzare a doua treimi din cele 138 de meciuri live din liga engleza, inclusiv cele mai asteptate partide de serie A, ca Chelsea versus Arsenal. Grupul irlandez Setanta difuzeaza cealalta treime.

Abonatii Sky Sports pot viziona 92 meciuri live si 46 partide transmise de Setanta. Pentru un cost aditional de aproximativ 10 lire, meciurile preluate de pe Setanta vor fi transmise live.

British Telecom va cheltui o suta de milioane de lire sterline pe segmentul de televiziune, estimand depasirea pragului de rentabilitate pana cel tarziu in 2010.



Citeste si