10 August 2007

UPC a pierdut 50.000 de clienti pe cablu TV in trei luni



UPC Romania, cel mai mare operator de cablu TV (CATV) de pe piata locala avea, la finele celui de-al doilea trimestru 1,35 milioane clienti, in scadere fata de primul trimestru, cand avea conectati aprox. 1,4 milioane de clienti.

Astfel, compania furnizeaza Internet pentru 137.800 de clienti, comparativ cu 133.000 la sfarsitul primului trimestru. Pe zona serviciilor de telefonie, compania avea 71.900 de abonati, cu 6.500 mai mult decat in decat in primul trimestru al anului, arata un raport al Liberty Global.

UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in prezent, aproape 1.400.000 clienti, din aproximativ 200 orase. De cand a intrat pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane dolari, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara.

UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc, unul dintre liderii industriei mondiale de comunicatii prin cablu ce ofera servicii video, voce si acces la internet unui numar de aprox. 16 milioane de clienti. Compania are retele de comunicatii in banda larga in 17 tari, in principal in Europa, Japonia, Chile si Australia si detine actiuni in companii de distributie media din intreaga lume.

Pe piata locala, UPC a intrat in anul 1992 si este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata serviciilor de comunicatii prin cablu, dupa ce a investit peste 500 milioane de dolari, in principal pentru achizitia firmei Astral Telecom, in 2005, pentru 400 de milioane de dolari.



Citeste si