17 August 2007

Studentii sunt incantati de shopping-ul online

Studentii americani reprezinta populatia cu cel mai mare grad de acces la internet, si acest lucru ar trebui sa influenteze pozitiv vanzarile din magazinele online, conform ultimelor studii efectuate.

Mai mult de 94% dintre studentii aflati in campusurile universitare din Statele Unite au avut in anul 2006 acces la internet. Federatia Nationala de Retail (NRF) se asteapta ca acestia, impreuna cu familiile lor, sa investeasca la inceputul cursurilor circa 47,3 miliarde de dolari in bunuri necesare scolii, conform unui studiu dirijat de Bigresearch.

Comerciantii vor incerca sa castige lupta vanzarilor afisand in rafturi produse care sa atraga atentia studentilor, este de parere Tracy Mullin, presedinte si CEO pentru NRF. “Laptopuri colorate, telefoane mobile stilate si mobila pentru dormitoare vor ispiti studentul de astazi si ar trebui sa fie marfa de succes in toate magazinele din tara”, a spus Tracy Mullin.

Mai mult de jumatate dintre studenti (57,2%) vor alege librariile pentru a-si cumpara cele necesare, multi vor cumpara de la retaileri si circa o treime (30,5%) dintre ei vor face apel la magazinele online, arata un studiu despre intentiile si actiunile consumatorilor. Un studiu publicat de compania Youth Trend arata ca studentii din Statele Unite prefera sa cumpere din magazinele virtuale haine. Astfel 55 de procente din 1200 de studenti cu varste intre 18 si 24 de ani au cumparat haine folosind internetul.

Mai putin de jumatate, 43 % dintre ei, si-au comnandat online manuale, 41% au cumparat carti, 40 % au descarcat muzica de pe site-uri. Cele mai putin cautate produse din magazinele online sunt cosmeticele (cumparate doar de 9% din respondenti), computerele (9%) si parfumurile (3%).

Studentii, dintre care multi au crescut folosind internetul, sunt in largul lor atunci cand cumpara online o varietate de bunuri si servicii, considera Jeffrey Grau, analist eMarketer. In acest fel se creeaza oportunitati pentru antreprenorii care doresc sa activeze in modele de business online, a mai spus Grau.



Citeste si