22 August 2007

K-Tech Ultra Pro a vandut de aproape 50 milioane de dolari in primul semestru

K-Tech Ultra Pro a realizat, in primul semestru al anului 2007, afaceri de 49,1 milioane de dolari, obtinand o cota de piata de 11,1 procente.
Cifra de afaceri a grupului a inregistrat o crestere de aproximativ 34% in prima jumatate a anului in curs raportata la perioada similara a anului tecut. Vanzarile online detin in anului 2007 aproximativ 5% din cifra d afaceri a grupului, conform estimarilor grupului. Oficialii companiei asteapta insa o evolutie pozitiva a cotei de piata, ca urmare implicarii grupului K-Tech Ultra Pro in programul guvernamental Euro 200.

“Un alt factor important ce va influenta semnificativ cota de piata este implicarea grupului K Tech – Ultra PRO în programul guvernamental Euro 200. Prin prisma rezultatelor obtinute, estimam pentru finalul acestui an, o creºtere importanta a cotei de piata, ceea ce va confirma pozitia de lider a grupului K Tech – Ultra PRO pe piata IT&C”, a spus Catalin Butolo, Director de Marketing al grupului.

Conform ultimului studiu destinat exclusiv pietei de retail, brandul Ultra detine o cota de piata de 12% in topul vendorilor, branduri consacrate atat la nivelul pietei IT romanesti, cat si la nivelul pietei IT internationale, se arata in comunicatul companiei.

Pentru anul in curs, grupul si-a propus o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20 de procente, estimand o crestere a sectorului IT cuprinsa intre 10 si 15%. Compania asteapta cresterea numarului de unitati de PC-uri cu pana la 20% , in conditiile in care grupul detine 12,1 procente din piata de desktop PC, conform unui studiu IDC citat de companie.

Compania se va axa in continuare pe extinderea retelei de magazine. In acest scop pana la finele anului vor fi investiti 550.000 de dolari in inaugurarea a patru noi centre.



Citeste si