29 August 2007

Vodafone Romania trece la euro din 1 octombrie



Tarifele operatorului Vodafone Romania vor fi exprimate in euro de la 1 octombrie, in locul dolarului american.

“Trecerea la euro a fost un proces complex, care a durat peste sase luni si a presupus modificari importante in sistemele noastre informatice si in schemele de tarifare. Am dorit sa facem aceasta trecere in conditii cat mai avantajoase pentru clientii nostri, printr-un proces transparent si o comunicare proactiva, in conditiile inregistrarii unui curs valutar oscilant, in ultimele luni” a declarat Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

De la 1 octombrie 2007, abonamentele, tarifele nationale de voce si date, precum si creditul existent pe Cartela Vodafone si pe abonamentul Vodafone 2in1, vor fi transformate din dolari in euro, folosind rata de conversie 0.73421 (1 dolar = 0.73421 euro), calculata ca medie a cursurilor BNR pentru euro/leu si dolar/leu, din perioada 29 iulie - 27 august 2007. Facturarea va avea ca baza de calcul noile tarife in euro care vor fi transformate in lei la cursul de schimb al BNR din data emiterii facturii.

Pentru anumite tarife si abonamente din portofoliul Vodafone, conversia automata nu va fi aplicata. Din motive care tin de simplitatea si claritatea comunicarii catre clienti, aceste tarife se vor ajusta dupa cum urmeaza: abonamentul Vodafone Standard, de 4 dolaei, devine 3 euro, tariful de 0.07 dolari pentru un SMS national devine 0.05 euro, tariful de 0.15 dolari pentru un SMS international devine 0.12 euro, iar tariful de 0.19 dolari pentru MMS devine 0.14 euro.

Tarifele si abonamentele pentru apeluri internationale si in roaming vor fi, la randul lor modificate. Noile tarife vor fi disponibile pe www.vodafone.ro incepand cu data de 28 august 2007.

Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc, inregistra 8,223 milioane de clienti, la data de 30 iunie 2007. Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 25 de tari si retele partenere in alte 38 de tari. Vodafone ofera in prezent servicii catre 232 milioane de clienti din intreaga lume.



Citeste si