3 Septembrie 2007

'World of Worcraft' a crescut profitul Vivendi la 2,6 mld. euro in S1

Grupul de media si telecomunicatii Vivendi, care detine, printre altele, Canal+ Group si Universal Music, a inregistrat o crestere a profitului de 11% in prima jumatate a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 2,6 miliarde de euro, informeaza presa internationala.
Reprezentantii Vivendi au declarat ca cele mai bune performante, in primul semestru al anului, au fost inregistrate de divizia digitala a Universal Music si de divizia de jocuri a Vivendi. Divizia digitala a Universal Music a inregistrat o crestere a veniturilor de 50%, iar divizia de jocuri a Vivendi a inregistrat o crestere de 92%, datorita, in principal, lansarii jocului "World of Warcraft".

Vivendi Universal este unul dintre cele mai mari grupuri europene care activeaza pe piata de divertisment, muzica, TV, cinema, internet si jocuri. Vivendi Universal detine, printre altele, Canal+, Universal Music Group, Vivendi Games si actiuni la NBC Universal, care este proprietarul, printre altele, al retelelor de televiziune CNBC si MSNBC.



Citeste si