11 Septembrie 2007

Veniturile grupului Teleperformance au crescut cu 6% in S1



Grupul Teleperformance, cel mai mare operator de call center din lume, a raportat in primul semestru al anului venituri de 738,5 millioane euro, in crestere cu 6% fata de perioada similara a anului trecut cand a inregistrat 696,4 millioane euro.

Compania a raportat in primul semestru al anului un profit operational de 71 millioane euro, in crestere cu 11% fata de perioada similara a anului trecut cand a inregistrat 63,9 milioane euro.

Profitul net al Grupului Teleperformance a crecut in prima jumatate a anului la 46,1 milioane euro, cu 33% fata de perioada similara a anului trecut cand a avut 34,7 millioane euro.

Teleperformance Romania, filiala celui mai mare operator de call center din lume, estimeaza, pentru anul acesta, dublarea veniturilor, la 3,5 milioane de euro si a marjei de profit, la 20%.

Compania Teleperformance administreaza centre de apel pentru relatii cu clientii, suport tehnic si telefoane de vanzari. Printre clientii din Romania se numara Romtelecom si Cosmote, grupul Renault-Dacia si banci precum BRD, Alfa Bank, Bancpost, Raiffeisen sau Citibank.

Grupul Teleperformance are 70.000 de angajati, in 263 centre de contact din 42 de tari. Veniturile grupului Teleperformance, la nivel mondial, au fost anul trecut de 1,385 milioane euro.



Citeste si