27 Septembrie 2007

Philips: Ne propunem dublarea vanzarilor cu produsele ecologice

Royal Philips Electronics si-a facut publica intentia ca pana in anul 2012, 30% din totalul veniturilor sa provina din produse ecologice, comparativ cu procentul de 15% detinut de acestea in 2006. Acest angajament face parte din cel mai recent program Philips EcoVision, concentrat pe reducerea consumului de energie al produselor si centrelor de productie detinute de Philips.

Cel de-al patrulea program Philips EcoVision tinteste, de asemenea, cresterea eficientei energetice a operatiunilor interne cu 25% si dublarea investitiilor in inovatiile ecologice pana la atingerea sumei de un miliard de euro in urmatorii cinci ani.

Aceste obiective inseamna, printre altele, ca pana la finele anului 2008 birourile companiei vor fi echipate cu sisteme de iluminare eficiente din punct de vedere energetic iar in domeniul productiei si al distributiei vor fi realizate reduceri suplimentare ale emisiilor de gaze nocive. Mai mult, compania va face apel la angajati pentru a acorda atentie sporita asupra protectiei mediului la locul de munca.

Produsele ecologice Philips ofera clientilor, utilizatorilor si societatii avantaje semnificative in ceea ce priveste protectia mediului prin : reducerea consumului de energie, utilizarea de ambalaje ecologice, reducerea emisiilor de gaze toxice si marirea duratei de viata a produselor.

Gerard Kleisterlee, Presedinte si CEO Philips, a afirmat intr-o scrisoare adresata angajatilor: “Noi credem ca marile schimbari incep cu lucruri mici si fiecare dintre noi ar trebui sa isi valorifice posibilitatile de a contribui la salvarea planetei. Mai mult, suntem convinsi ca acele companii care combina principiul dezvoltarii economice cu grija fata de mediu vor fi campionii viitorului si vor oferi recompense pe termen lung angajatilor, clientilor, partenerilor si actionarilor.”



Citeste si