2 Octombrie 2007

Microsoft pariaza pe internet pe zona corporate

Microsoft va introduce, in urmatoarele luni, noi servicii software destinate companiilor cu peste 5.000 de angajati, care sunt dispuse sa plateasca un abonament lunar pentru aceste servicii, in locul taxelor pentru licenta

Noua strategie reprezinta o indepartare a Microsoft de la actualul model de afacere, de vanzarea licentelor pentru aplicatiile instalate pe computerele clientilor.

"Ne vom uita in urma si vom spune ca acesta este momentul in care Microsoft incepe sa devina furnizor de software si servicii", a declarat analistul Forrester Research, John Rymer.

Confruntata cu competitia din partea Salesforce.com si Google, Microsoft este interesata sa ofere servicii pentru companiile mari fara a pune in pericol acordurile de licenta care sustin multe din afacerile sale, conform NewsIn.

Unele companii, precum Salesforce, considera ca eventualele servicii vor inlocui aplicatiile de software traditionale, dar Microsoft impune o strategie "software plus servicii", cu promisiunea ca aceasta sa fie cea mai buna.

Aplicatia Office Live Workspace, dezvaluita duminica, permite angajatilor unei companii sa aiba acces in retea, gratuit prin intermediul internetului la documente Word, tabele Excel si prezentari PowerPoint. In Workspace utilizatorii pot vizualiza sau pot comenta pe documente, chiar si daca ei nu detin Microsoft Office.

Utilizatorii pot salva in Workspace peste 1000 de documente si sa le acceseze prin orice browser web.



Citeste si