30 Octombrie 2007

Flamingo a vandut 1.000 de console Sony PlayStation 3 in sapte luni

Grupul Flamingo International a vandut peste 1.000 de unitati Sony PlayStation 3 in primele sapte luni de la lansarea acestui produs pe piata din Romania si estimeaza ca va vinde in total 3.000 de console pana la finele anului, a informat retailerul.

"Inca din momentul lansarii consolei Sony PlayStation 3 pe piata locala, grupul Flamingo International a mizat pe succesul acestui model in randul gamerilor din Romania, avand in vedere interesul tot mai mare manifestat pentru consolele de jocuri. Daca initial ne asteptam sa vindem 1.000 de unitati pentru intregul an 2007, ceea ce reprezenta un obiectiv ambitios, la doar sapte luni de la momentul lansarii am depasit deja acest target si ne asteptam ca in perioada sarbatorilor de iarna numarul solicitarilor pentru consolele PlayStation 3 sa creasca", a declarat directorul financiar Flamingo International, Mihaela Irimia.

Consolele Sony PlayStation 3 au fost primite bine de clientii romani, iar anul acesta volumul vanzarilor inregistrate pentru aceasta versiune se vor situa la aproximativ 3.000 de unitati, conform estimarilor Flamingo International.

Luna aceasta grupul a lansat in reteaua magazinelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World cea mai noua versiune a consolei Sony PlayStation 3, cu o capacitate de stocare de 40 GB.

Piata locala de console de jocuri se afla intr-o continua dezvoltare, fiind de asteptat sa atinga valoarea de sapte milioane euro la finalul anului 2007, ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ 70% comparativ cu 2006, conform estimarilor Flamingo International. Consolele comercializate sub brandul Sony detin o cota de aproximativ 80% din volumul total de console de jocuri vandute pe piata din Romania.

In prezent se estimeaza ca in Romania sunt aproximativ 100.000 de utilizatori de console de gaming, acestia reprezentand in acelasi timp o piata potentiala pentru jocuri dedicate acestor dispozitive.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Grupul a estimat o crestere a profitabilitatatii pentru finalul acestui an, asteptand o cifra de afaceri in valoare de 161,2 milioane euro, cu 5% mai mult decat rezultatele raportate in 2006 si un profit net de 520.000 euro.



Citeste si