30 Ianuarie 2008

UPC a inaugurat un nou call center la nivel national

UPC Romania a inaugurat un nou call center, proiect ce face parte dintr-o strategie ampla prin care compania a inlocuit intreg sistemul IT folosit la nivel national si a centralizat bazele de date, cu o investitie totala de 10 milioane euro.

Potrivit UPC, in call center-ul national unic lucreaza peste 150 de persoane, localizate atat in Cluj Napoca, cat si in Bucuresti. Cand call centerul este aglomerat, pentru decongestionare, o echipa a unei firme de outsourcing preia apelurile, sustin reprezentantii UPC Romania.

"In saptamana 21 - 27 ianuarie, s-au primit aproximativ 43.750 de apeluri in call centere, cu o rata de raspuns de 70%. La 60% dintre apeluri, echipele din call center au raspuns in 60 de secunde", se arata in comunicatul companiei.

UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, peste 1,3 milioane de clienti din aproximativ 200 orase. De la intrarea pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane de dolari, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara. UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc.

Liberty Global, Inc. este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii video, voce si acces la internet, pentru a conecta cei 16 milioane de clienti la lumea informatiei, a comunicarii si divertismentului. Compania are retele de comunicatii in banda larga in 17 tari, in principal in Europa, Japonia, Chile si Australia.

Liberty Global, Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum sunt Jupiter TV in Japonia si Chellomedia in Europa.



Citeste si