9 Iunie 2005

Servicii IT moderne de la IBM

IBM a lansat, ieri, primul pachet de software si servicii destinat sa ajute clientii in automatizarea si standardizarea modului in care concep si integreaza procesele de tehnologie a informatiei (IT). Clientii nu vor mai fi nevoiti sa conceapa manual procesele IT necesare operatiilor individuale si apoi sa codifice integrarea lor in diferite departamente. Acestia au posibilitatea de a concepe procesele IT o singura data si de a le automatiza integrarea in toate domeniile de operare, economisind timp si bani.

Conform unui raport al Gartner INC., multe organizatii IT se vor orienta in cursul anului 2005, de la traditionalele tehnici de reducere a costurilor la imbunatatirea proceselor, o masura care va influenta atat costurile, cat si performantele IT.

„Cele mai scurte blocari ale sistemului, sau chiar cele mai mici schimbari IT produc un efect de domino care poate distruge mediul IT al unei companii, si prin extindere, intreaga afacere“, a declarat Paul Brocks, director de servicii de sistem al USA Information Systems pentru Ahold.



Citeste si