21 Aprilie 2008

Serviciile de chat pot creste vanzarile magazinelor online

Optiunile oferite de chatul online sunt folosite de mai multe site-uri de telecom si de retail, insa acestea nu par sa genereze castiguri, releva un studiu realizat de inQ si e-tailing group, citat de eMarketer.

Doar 42% din cele 31 de site-uri accesate de utilizatori situeaza optiunea de chat pe aceeasi pagina cu cea folosita pentru a vinde anumite produse.

De cealalta parte, 88% plaseaza optiunea de chat pe pagini mai putin accesate si utilizate, destinate serviciilor pentru clienti, informeaza eMarketer.

Retailerii nu ar trebui sa ezite in a fi proactivi, mai ales pentru ca 15% din vizitatorii unui site accepta sa participe la chat daca sunt invitati, dupa cum afirma Kevin Kohn, in Internet Retailer.

Mai mult decat atat, cei care accepta astfel de invitatii si sunt predispusi la aceasta forma de chat, sunt, cel mai adesea, si cei care cumpara de la retailerii respectivi, potrivit eMarketer.

“Chatul live detine una din cele mai inalte rate de conversie dintre toate canalele” folosite in mediul online de catre retaileri, a declarat Brad Wolansky, vicepresedinte pe e-commerce, Orvis.

De asemenea, cumparatorii online care folosesc chatul pe site-urile care promoveaza bunurile de consum aloca de la 15 la 20% din timpul lor pentru a face acest lucru, tripland rata celor care folosesc e-mail-ul ca si canal de comunicare in cadrul companiilor.



Citeste si