5 Mai 2008

Yahoo ar putea semna un acord publicitar cu Google

Yahoo Inc. ar putea semna saptamana viitoare un acord publictar cu Google Inc., prin care rezultatele cautarilor prin Yahoo Websearch sa contina mesaje publicitare Google, potrivit Reuters, citat de NewsIn.

Intr-o perioada in care Yahoo incearca sa scape de oferta de preluare ostila venita din partea gigantului informational Microsoft, Yahoo si Google discuta un acord non-exclusiv despre care cele doua companii cred ca vor primi aprobarea autoritatilor de reglementare a pietei.

Microsoft analizeaza posibilitatea transformarii ofertei nesolicitate intr-o oferta ostila de preluare, iar Yahoo repeta de multe luni ca valoarea sa este cu mult peste oferta Microsoft.

Microsoft a oferit 44,6 miliarde dolari atunci cand a anuntat intentia sa, la inceputul lunii februarie.

Parteneriatul cu Google ar insemna ca Yahoo sa foloseasca sistemul publicitar Google pentru a vinde anunturi publicitare alaturi de rezultatele cautarilor pe Internet prin intermediul Yahoo Websearch, au declarat companiile la inceputul lunii aprilie, cu ocazia unei perioade de teste menita a dura doua saptamani, conform NewsIn.

Posibilitatea unui astfel de parteneriat a fost prima data anuntata de catre cotidianul Wall Street Journal.



Citeste si