29 August 2008

Ultima versiune a Internet Explorer 8 ar putea bloca aparitia reclamelor pe site-uri



Companiile care vand publicitatea online, inclusiv Microsoft, se pot reuni pe cale electronica pentru a putea utiliza toate informatiile existente si pentru a decide care sunt reclamele care se pliaza cel mai bine in acest spatiu al Internetului.

Cu toate acestea, in cea mai noua versiune beta a Internet Explorer 8, care s-a lansat astazi, apare o functie numita InPrivate Browsing, care da utilizatorilor posibilitatea de a accesa diverse site-uri fara ca informatiile despre propriile referinte (fisiere de Internet temporare sau cookie-uri) sa fie dezvaluite altor persoane sau chiar sa blocheze accesul la anumite reclame care pot fi vizualizate pe diferite site-uri.

Aceasta este a doua versiune a Internet Explorer 8, prin care Microsoft Corp furnizeaza o varianta upgradatata completa pentru cel mai utilizat browser de Internet din lume, potrivit MSNBC.com.

Cel mai mare producator de software din lume spune ca recenta versiune Internet Explorer, care detine o cota de piata de 75%, vine cu caracteristici noi, menite sa imbunatateasca securitatea informatiilor utilizatorilor si sa usureze modul de folosire al acestora.

Compania nu a dezvaluit data exacta la care va lansa noul produs pe piata si nici numarul potentialilor consumatori dornici sa descarce varianta 8 a browserului IE.

Exista, de asemenea, o caracteristica de securitate care permite unui utilizator sa blocheze continut care provine de la terte parti.

De asemenea, serviciul InPrivate poate sa restrictioneze aparitia anumitor reclame, inclusiv a acelora care fac parte din platforma de publicitate a Microsoft, de al caror succes depinde viitorul viitorul critic producatorului de software.

Referitor la acest lucru, JJ Richards, director general al diviziei de publicitate din cadrul Microsoft, a declarat ca utilizatorii inteleg faptul ca in schimbul reclamelor existente pe diferite site-uri primesc continut, informatii si servicii gratuite, insa acestia sustin ca vor “transparenta, incredere si control pentru site-urile pe care le viziteaza”.

Sistemul InPrivate nu este insa un blocator al publicitatii, insa marketerii sunt ingrijorati din cauza acestui serviciu, potrivit spuselor lui Mike Zaneis, vicepresedinte de politica publica la IAB.

Cea mai recenta versiune a Internet Explorer 8 este in disponibila in varianta beta pe site-ul Microsoft.



Citeste si