22 Septembrie 2008

Romtelecom lanseaza self care pentru abonati



Romtelecom, cel mai mare operator de comunicatii fixe de pe piata romaneasca, detinut de OTE, a lansat serviciul interactiv MyAccount, fiind primul operator fix ce ofera un serviciu self care.

Aplicatia ofera in timp real informatii despre facturi, optiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom si, de asemenea, despre data si locul unde a fost facuta ultima plata a unei facturi Romtelecom.

My Account mai ofera clientilor posibilitatea de a-si schimba parola pentru contul de e-mail Clicknet si de a semnala un deranjament, daca este cazul, precum si de a vizualiza evolutia rezolvarii acestuia.

„Aplicatia My Account poate oferi o astfel de experienta prin caracteristicile sale de interactivitate si este dezvoltata continuu, astfel incat sa aduca si mai multe facilitati online clientilor sai”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

Operatorul a inregistrat in al doilea trimestru fiscal venituri de 223,9 milioane de euro, in crestere cu 2,7% fata de perioada similara a anului trecut si o pierdere operationala de 1,9 milioane de euro.

Numarul de abonati pe telefonie fixa a scazut cu 3%, pana la 2,99 milioane comparativ cu perioada similara a anului trecut. Cresterile veniturilor cu 48% inregistrate pe serviciile de date au diminuat impactul produs de scaderea numarului de linii fixe.

Un astfel de serviciu mai este disponibil clientilor operatorilor de telefonie mobila Orange, Vodafone, Zapp si Cosmote.



Citeste si