25 Septembrie 2008
Studentii si elevii ridica vanzarile magazinelor online
Inceperea noului an scolar si a celui universitar creste semnificativ vanzarile magazinelor online pe segmentul notebook si pe cel desktop.
Dublare pe calculatoare portabile in luna septembrie
Pana la sfarsitul lunii august compania a comercializat peste 3.000 de notebook-uri si peste 2.000 de sisteme desktop, iar pentru acesta luna PCfun spera sa comercializeze 550 de calculatoare portabile si 400 de unitati desktop.
Compania a mai inregistrat o crestere de 42% pentru imprimante si multifunctionale, dar si pentru monitoarele LCD in crestere cu 28%.
„Vanzarile se mentin in continuare la un nivel dublu fata de anul trecut, iar rezultatele bune obtinute luna aceasta vin ca urmare a manifestarii interesului consumatorilor pentru produsele IT mult mai devreme in comparatie cu anul trecut. Pentru perioada urmatoare produsele de interes maxim vor fi in continuare notebook-urile, sistemele desktop, imprimantele, multifunctionalele”, a declarat Madalin Durca, directorul de marketing PCfun.ro.
Cel.ro mizeaza pe inceperea noului an universitar
“Am observat, cam cu inceputul lunii septembrie, o crestere a vanzarilor cu 20-30%, cu toate ca magazinul nostru nu a avut nici o promotie speciala pentru inceputul noului an scolar. Credem ca o crestere accentuata va fi dupa 1 octombrie, cand studentii vor incepe facultatea.
Cele mai bine vandute produse au fost laptop-urile, pe calculatoare desktop nu am obsevat o schimbare foarte mare a numarului de unitati vandute “, ne-au declarat reprezentantii companiei.
Cel.ro si-a bugetat pentru acest an afaceri de 15 milioane de euro, iar in primul semestru a raportat venituri de 7,5 milioane de euro.
Afacerile PCfun au crescut cu 80% in primele noua luni
Pentru trimestrul trei estimeaza ca va inregistra afaceri de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 110% fata de perioada similiara a lui 2007.
“Pentru acest trimestru estimam 1,7 milioane de euro (2,55 milioane de dolari) si mentinem estimarea pentru 2008 la 9,6 milioane de euro (15 milioane dolari). Acest target poate fi depasit, insa depinde mult de evolutia in ultimele trei luni ale anului”, a declarat, pentru Wall-Street, Magda Stoica (foto), director de vanzari la PCfun.
Potrivit acesteia, trimestrul trei a insemnat pentru PCfun o crestere cu 50% fata de trimestrul precedent, iar compania estimeaza o crestere a pietei de 30%.
Pentru ultimele trei luni ale anului, PCfun mizeaza pe o crestere a business-ului cu 100% fata de acest trimestru.
Principalii jucatori de pe piata romaneasca de comert online sunt eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, care estimeaza vanzari de circa 140-150 mil. euro, PC Garage, ce prognozeaza, pentru 2008, vanzari mai mari cu 200%, la 18 mil. euro, Cel.ro, PCfun si MarketOnline.