25 Septembrie 2008

Zapp intensifica concurenta pe segmentul postpaid

Zapp, unul dintre jucatorii de pe piata romaneasca de telefonie mobila, a lansat un nou tip de abonament ce ofera tarif unic pentru convorbirile telefonice, iar principalul segment tintit de companie este high end residential.

"Segmentul tintit cu aceasta oferta este high end residential si dorim o diversificare a serviciilor oferite pe acest segment. Fiind o oferta foarte avantajoasa asteptam sa fie bine primita de catre utilizatorii de telefonie mobila si implicit asteptam o crestere a portofoliului de clienti de acest tip”, a declarat, pentru Wall-Street, Corina Nita, Senior Product Manager Voce al Zapp.

Potrivit acesteia, in acest segment, operatorii, in general, incearca sa vina cu oferte prin care sa includa un buget garantat de comunicare la un tarif al abonamentului lunar minim, limitand volumul de comunicare al clientului la dimensiunea bugetului, prin aplicarea unor tarife crescute pentru traficul aditional, iar in acest fel clientul este pus in situatia de a-si urmari in permanenta traficul si depasirile limitelor abonamentului.

Noul abonament de la Zapp Unic ofera cel mai mic tarif per minut din piata, doar 0.084 euro plus TVA, pentru apeluri efectuate in orice retea nationala si la orice ora.



Citeste si