29 Octombrie 2008

Google cauta un Business Development Manager pentru activitatile din Romania



Daca in luna mai a acestui an, Yahoo isi lua primul angajament fata de piata din Romania prin numirea lui Bobby Voicu in functia de community manager, si cel mai popular motor de cautare de pe Internet, Google, cauta un Country Business Development Manager pentru Romania, dupa ce Radu Tudorache a parasit compania americana la inceputul anului in curs.

Aceasta functie este valabila pentru Bucuresti, si vizeaza orice persoana cu abilitati de vanzare, precum si alte calitati necesare unui om de sales, dupa cum indica profilul potentialului angajat, asa cum apare in Google Jobs.

Totodata, viitorul Country Business Development Manager trebuie sa aiba cunostinte solide in domeniul publicitatii si sa detina o experienta vasta in domeniul vanzarilor.

De asemenea, acesta trebuie sa detina aceleasi aptitutidini de manager general si sa dovedeasca ca are un bun spirit de echipa.

Potrivit Google Jobs, viitorul manager se va ocupa de tot ce tine de strategia de dezvoltare si executare a pietei din Romania. Printre responsabilitatile acestuia se numara si alegerea unei strategii potrivite modelului de business, targetarea advertiserilor si coordonarea unei echipe functionale, care se va concentra, in primul rand, pe dezvoltarea business-ului regional.

Cel care va fi ales pentru a ocupa aceasta functie va raspunde in mod direct pentru actiunile sale directorului EMEA.

Persoana care va trebui sa realizeze toate aceste lucruri trebuie sa fie, conform Google, o persoana cu studii superioare, care are o experienta bogata in management si in vanzari (din media sau publicitate) si care s-a remarcat lucrand pentru o companie romaneasca cu o prezenta active pe piata, care se afla in Fortune 100. Un MBA ar aduce un punct in plus candidatului, dar nu este obligatoriu.

Google a inregistrat un profit in crestere cu 26%, la 1,35 miliarde dolari, in al treilea trimestru, in contextul in care liderul de piata in cautarea si publicitatea pe Internet a facut fata adancirii crizei financiare globale.

Si Orlando Nicoara, director executiv MediaPro Interactiv, divizia Internet a grupului MediaPro, a scris despre acest subiect pe blogul personal.



Citeste si