15 Mai 2009

Computer Troubleshooters mizeaza pe o crestere cu 50% a numarului de clienti in 2009



In 2009, Computer Troubleshooters previzioneaza o crestere cu 50% in ceea ce priveste numarul de clienti, iar pe partea de francizati, cel putin 8 francizati in 2009.
Datorita cererii, Computer Troubleshooters isi propune sa ajunga la rata de 1 francizat la 2-3 luni, in 2009. In 2008, cota de piata a companiei a crescut cu 30%, potrivit reprezentantilor companiei, pentru 2009 franciza multinationala de IT propunandu-si sa ajunga la 15% - 16% din piata romaneasca de servicii IT.

Franciza multinationala pe servicii IT anunta intrarea pe piata a unui nou francizat, o companie specializata in programe informatice pentru contabilitate, salarii, facturare, aplicatii complexe de management al societatilor comerciale, administrare baze de date si retele de calcul in sistem multi-environment (Windows, Linux, NetWare), condusa de Csaba Anghel Nagy.

Franciza Computer Troubleshooters ce va acoperi sectorul 3 intentioneaza sa asigure asistenta de specialitate firmelor si persoanelor fizice in depanarea hard si soft a calculatoarelor, de asemenea, aplicatii orientate dupa necesitatile clientului. Francizatul mizeaza pe o cifra de afaceri medie lunara de 7000 - 8000 euro/tehnician.

Venitul pe un angajat obtinut in 2007 de un singur francizat, a fost de aproximativ 70.000 euro.

“Targetul Computer Troubleshooters pe 2009 este sa ajunga la 20 francizati pana la sfarsitul anului, urmarind in mod special orasele cu peste 50.000 de locuitori cum ar fi Brasov, Satu Mare, Baia Mare, Arad, Iasi, Constanta etc”, spune Csaba Anghel Nagy, director Computer Troubleshooters Bucuresti, sector 3.

Referindu-se la Bucuresti, Nagy sustine ca numarul celor care apeleaza la servicii de consultanta IT este divizat in procente egale, intre persoanele fizice si cele juridice.

Incepand cu sfarsitul anului 2008, s-a observat o schimbare, in sensul cresterii cu 50% a numarului de persoane fizice care apeleaza la specialisti.

“Media de varsta a celor care se folosesc de servicii specializate este, in Bucuresti, incadrata in categoria de varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani”, continua directorul Computer Troubleshooters Bucuresti.

In cazul persoanelor juridice, prima data cand apeleaza la servicii de consultanta este in momentul in care se confrunta cu reale probleme. Aproape invariabil, toti isi creeaza ulterior abonamente de mentenanta, incheie Csaba Anghel Nagy.

Conform studiilor, piata romaneasca de servicii de consultanta IT va depasi in acest an 300 de milioane de euro, din care 18,7 % reprezinta service IT.



Citeste si