30 Septembrie 2005

Connex rebranding va dura noua luni

O data cu achizitionarea pachetului majoritar de actiuni la Mobifon, gigantul Vodafone (165 de milioane de clienti) a inceput integrarea filialei sale din Romania in marea familie a operatorului de comunicatii mobile.

Intre prioritati, rebranding-ul Connex, un proces care poate dura pana la noua luni, au anuntat ieri oficiali ai companiei in cadrul unei conferinte de presa la care a participat si Arun Sarin , presedintele Vodafone. Dar tot un proces, de alta natura, a incetinit planurile Vodafone: acela cu Zapp, asupra drepturilor de utilizare a marcii "Vodafone" in Romania. Compania Telemobil, care opereaza serviciul Zapp, a inregistrat marca "Vodafone" in Romania in 1995. "Speram ca dupa infatisarea de pe 6 octobrie sa terminam procesul cu Telemobil si sa incepem procesul de rebranding al Connex, sub marca Vodafone", a declarat Ted Lattimore, presedintele Connex.

OPTIUNEA 3G.

In ceea ce priveste strategia de piata a companiei, se va pune accent pe dezvoltarea serviciilor bazate pe tehnologia 3G, acestea "reprezentand viitorul afacerii" operatorului de telefonie mobila, a declarat Arun Sarin.

Oficialii companiei nu au dorit sa ofere informatii cu privire la numarul de clienti Connex pentru serviciile 3G, dar au spus ca acesta a depasit asteptarile.



Citeste si