25 August 2009

Mio a avut jumatate din piata locala de GPS-uri, in S1



Mio Technology, unul din principalii furnizori de dispozitive GPS, a obtinut o cota de 50% pe piata sistemelor de navigatie din Romania, de la inceputul anului si pana in prezent, arata un raport GfK.
Pentru acest an, Laura Samson, country director-ul Mio in Romania, estima o cota de piata egala cu cea avuta in 2008 pe piata locala, de 45%, si circa 35.000 de unitati GPS livrate.

Conform datelor prezentate de GfK, in prima jumatate a acestui an, frunizorul de sisteme de navigatie a avut o cota de 50% din piata.

“50% din valoarea pietei dispozitivelor GPS vandute local si pozitia de lider in segmentul dispozitivelor de navigatie din Romania sunt rezultate ale eforturilor Mio de a veni constant in intampinarea nevoilor utilizatorilor. Aceste rezultate inseamna cu atat mai mult pentru noi, cu cat ele au fost atinse in conditii economice extrem de dificile”, a declarat Samson.

Totodata, potrivit datelor celui mai recent raport GfK, Mio Technology a obtinut, in primul semestru al anului 2009, o cota de piata de 23% in Europa Centrala si de Est, mentinandu-si pozitia de lider.



Citeste si