21 Ianuarie 2010

Mio vede stagnare pe piata de sisteme de navigatie, in 2010



Mio, unul din principalii jucatori ai pietei locale de sisteme de navigatie, considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unitati, apropiat de nivelul de anul trecut.
“Echipamentele GPS au in continuare un potential urias, avand in vedere numarul mare de autoturisme si rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%)", a declarat Sergiu Gansca (foto), director de marketing si vanzari Mio pentru Romania.

Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati.

Vanzarile inregistrate in ultimul trimestru au fost de 7.000 de untitati vedetele incontestabile ale lui 2009 fiind modelele din gama Spirit.

Oficialii companiei considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se asteapta o crestere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care ofera functii suplimentare si imbunatatesc experienta de navigare a utilizatorilor.



Citeste si