26 Martie 2010

Cerere peste asteptari din mediul business pentru tableta iPad



Cererea din segmentul business pentru iPad ar putea fi mai mare decat se estima, dupa ce mai multe companii cumpara tableta PC pentru a fi folosita in comunicatii si in "munca de teren", scrie BusinessWeek.

iPad-ul, cititorul digital de carti, playerul video si platforma de jocuri, nu este doar pentru divertisment. Multe companii si angajati au comandat iPad pentru a fi folosit ca instrument pentru companiile de comunicatii si sa mentina angajatii productivi in timp ce sunt "pe teren", a declarat Charlie Wolf, analist Needham & Co. "In mod categoric, iPad are un rol in segmentul de tip enterprise. Cererea se dovedeste a fi mult mai diversificata decat a fost initial", a declarat Wolf.

Potrivit unui studiu comandat de Zogby International, mai mult de jumatate dintre utilizatorii de telefoane mobile au declarat ca ar folosi o tableta ca iPad pentru a putea lucra in afara biroului.

Compania de cercetare Sybase a anuntat ca 52,3% dintre respondenti au declarat ca vor folosi tableta pentru serviciu, in timp ce 48,2% au declarat ca o vor folosi pentru urmarirea programelor TV si a filmelor, iar 35,4% au declarat ca se vor juca pe aceasta platforma. Aceste date reflecta accentul deosebit pus pe sustenabilitatea iPad-ului pentru activitatile de la serviciu si potentialul de informare a angajatilor, a anuntat Sybase.

De asemenea, potrivit site-ului TechRepublic, zece din 12 executivi au declarat ca iPad-ul sau un alt instrument de acest tip poate fi util intr-o companie. O alta companie de cercetare, ChangeWave, a realizat un studiu din care reiese ca printre principalele utilizari ale unui astfel de terminal sunt reprezentate de munca de teren sau de prezentari.



Citeste si