14 Aprilie 2010

Panasonic: Vrem sa ne marim afacerile cu 33% in acest an fiscal



Panasonic Romania isi propune un salt al cifrei de afaceri cu 33% in anul fiscal 2010-2011, care se va termina la 31 martie 2011, a declarat Bogdan Gheorghiu, directorul de marketing al Panasonic Romania, filiala locala a producatorului de electronice japonez.
Managerul a afirmat ca in anul fiscal 2009-2010 compania nu si-a atins tinta de a ajunge la un business de 47 de milioane de euro, in conditiile scaderii pietei pe segmentul consumer electronics cu circa 40% la 260 de milioane de euro, potrivit

Gheorghiu a adaugat ca anul trecut compania a obtinut profit.

“Nu avem inca datele pe primul trimestru, dar in ianuarie a continuat scaderea de anul trecut. Ne asteptam la o revenire abia din a doua parte a anului, mai exact din septembrie”, explica directorul de marketing al Panasonic Romania, companie cu 37 de angajati.

Anul trecut, aproximativ 75% din afacerile companiei nipone au fost reprezentate de vanzarile de televizoare LCD si plasme. Pe de alta parte, 10% din afaceri au insemnat vanzarile de camere foto.

Dupa cum afirma Gheorghiu, procentul pe care aceste doua segmente il ocupa in businessul Panasonic este valabil si pentru intreaga piata de electronice.

Anul trecut s-au vandut circa 450.000 de televizoare LCD si plasme, peste 90% fiind reprezentate de LCD-uri, a mai afirmat oficialul producatorului asiatic. Vanzarile de televizoare au scazut anul trecut cu 28%, a adaugat Bogdan Gheorghiu (foto).

Pentru 2010, el se astepata la o crestere cu circa 5-10% a vanzarilor de televizoare.

Acestea au reprezentat circa 75% din piata de electronice, evaluata de compania de cercetare GFK Romania la 260 de milioane de euro, adica in jur de 195 de milioane de euro.

Panasonic a lansat ieri primele plasme 3D Full HD, directorul de marketing al companiei estimand ca anul acesta in Romania vor fi vandute 3000 de plasme 3D, produse care se comercializeaza cu preturi incepand de la 2.000 de euro.

Pe acest segment, Panasonic isi doreste sa fie lider de piata adica sa ajunga la cota de circa 30%, ceea ce inseamna ca producatorul nipon isi propune vanzari de 1.000 de plasme in 2010, a adaugat Gheorghiu. Directorul de marketing al companiei a mai afirmat ca tehnologia 3D va deveni in aproximativ trei ani un produs de mass market in Romania.






Citeste si