30 Aprilie 2010

Check Point, venituri in crestere cu 26% in T1, la 245,1 mil. $



Furnizorul de solutii de securitate Check Point a inregistrat in primele trei luni din acest an venituri totale de 245,1 milioane dolari, in crestere de 26% fata de primul trimestru al anului fiscal 2009, cand a avut 195 milioane dolari.
"Am obtinut rezultate record in primul trimestru, atingand previziunile noastre atat pentru venituri, cat si pentru castigurile per actiune, obtinand o crestere puternica in toate regiunile. Software Blade Architecture de la Check Point continua sa influenteze cota pentru blade-urile de software, ajutand la obtinerea veniturilor din servicii. Avand in vedere aceste rezultate, am obtinut lichiditati din actiuni in valoare de 218 milioane dolari pentru acest trimestru si acum avem balante de casa care depasesc 2 miliarde dolari”, a declarat Gil Shwed, CEO Check Point Software.

Venitul operational GAAP a fost de 115,9 milioane dolari in T1 2010, in crestere cu 26% comparativ cu 92,3 milioane dolari in acelasi trimestru al anului 2009. Venitul operational GAAP a inclus amortizarea suplimentara data de taxele nete pentru bunurile materiale in valoare de 3,3 milioane dolari - achizitia dispozitivelor de securitate de la Nokia, care a fost finalizata in al doilea trimestru al anului 2009.

In ceea ce priveste venitul operational non-GAAP, acesta a fost in primele trei luni din acest an de 137,6 milioane dolari, mai mare cu 26% in comparatie cu 109 milioane in primul trimestru al anului fiscal 2009.

Potrivit rezultatelor companiei, venitul net GAAP a fost de 98 milioane dolari, cu o crestere de 21% in comparatie cu 80,9 milioane dolari in primul trimestru al anului 2009. Castigurile per actiune diluata GAAP au fost de 0,46 dolari, cu o crestere de 21% comparativ cu 0,38 in acelasi trimestru in 2009.

Solutiile companiei Check Point Software Technologies, specializata in dezvoltarea de solutii pentru securitate pe internet, dar si in sisteme VPN (retele virtuale private care permit accesarea retelelor companiilor de la distanta) sunt vandute, integrate si asistate tehnic de peste 2.200 de parteneri in 88 de tari.



Citeste si